26 Mars 2012.. Long time.. :)

Heeeeeeeeeeeej.... Ja då va det dags att kladda lite härigen.... har nog den mest glesa blogg av alla bloggar... Men men ... sanningen är faktiskt att jag glömmer av att blogga... Kan kanske bero på min höga ålder... hehehe... antagligen därför mina barn säger att jag är den ända mamman dom vet somhar en blogg... domandra mammorna har vett på att inse att minnet sviktat med åren och att en blogg lätt glöms bort... eller raderas... men skammden somger sig.... jag ska ha kvar bloggen för att fräscha upp mitt minne och öva på att ej glömma bort att skriva....*njaaae* iaf skriva mer än en ggn omåret... 2 :).... har flyttat igen och bor numera i ett stort hus i lilla edets kommun... <3 har en jätte tomt och en egen liten damm och ett hus med ett pann rum och ett typ sovrum och där finns även dusch toa och en sauuna (bastu)... inte stor men plats för två .... sedan har jag ett annat hus med två mindre rum men där har taket fallet ner i innersta rummet och skall lagas och renoveras... ja renovera skall allt göra mer eller mindre... har haft en vattenläcka i köket och tvätt stugan från varm vattens pumpen tydligen såhelaköks golvet och lill rummet och hallen e golvet helt borta till grunden*suck* och det står fläktar och bläser dygnet runt.... så vi fårbo på övervåningen tills det e klart... tar säkert en till två månader till.... men det funkar.... det e 3 rumoch en ganska stor hall och en liten klädkammare där uppe.... och badrummet har klarat sig från läckan därnere och v-rummet så det använder jag tillf somförråd... och toan e brukbar omtur e... det kommer bli sååååå bra när det etorrt och det ska bli kul att välja golv och tapeter... köket e i ek och blått kakel.... riktigt snyggt faktiskt..... så jag har fullt upp härmed hus och tomt.... trädgården va så sjukt igen och vild vuxenså man kunde knappt ta sig framutan att tagg buskar och pinnar rev en...men nu e det mesta klippt och rensat och stora fina ytor syns och finare skall det bli... längtar tills plantorna börjar säljas...... måste köpaute möbler etc etc....rombyggdes ej på en dag säger dom juh.... janu skalljag hoppa i jobbar kläderna och ge mig ut och skrapa huset igen...... ha en underbar dag i solen.... ppppsstttt     jag kanske skreiver redan i dag igen.... omjag ej glömmer bloggen igen...... haha... kramar i massor... CARPE DIEM !!!!!
ordspråk för i dag : Tala är silver ,Tiga är GULD..... :) <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0