varför ska det finnas så mycket smärta och sorg i livet för?????

tänk om allt bara kunde få vara "RIKTIGT" bra på alla plan någon gång... och om han där uppe(som så många tror på,dock ej jag) kunde sluta att hela tiden rycka alla som e bra och verkligen älskade av alla ,varför ska han alltid låta dom gå före as som pedofiler och annat skabbigt folk som finns??? även om han ej lyckas så försöker han,men jag vet ej vad jag skulle göra med han i himlen om han tar min älskade lilla pappa i från oss....!!!! pappa fick en hjärt infarkt natten till igår vid 03.00 och har opererats och som tur va min bror johan hemma hos mamma och pappa den natten... annars vet jag ej hur det hade gått ... pappa ropade på min bror och han trodde att pappa var ute i trapp huset för så högt skrek han men han var i köket och när johan kom ut i köket så hade pappa fått infarkten och trillade ihop,min bror  ringde ambulans och sedan åkte dom in... fick ett sms kl 06.00 på morgonen att pappa låg på sjukhuset.... det va en hemsk förmiddag men sedan fick jag samtal att pappa tagit sig genom den västa krisen och att han låg och sov, då kunde jag andas ut igen.... eller iaf lugna ner mig lite, ber till någon med krafter att skänka en stor del till min far... han e värd allt och mycket mer... älskar dig pappa av hela mitt hjärta... <3 <3 <3 <3 <3 <3.... kramis//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0