UPPE MED TUPPEN ... IGEN!!!!!!

God morgon... vaknade kl 07.10 i dag... känner mig ganska utvilad i dag ,ej haft massa mardrömmar som jag brukar och det va behövligt... sträckte mig efter en persika och "SLAFFSADE" usch daaaa... i mig den ... sedan klev jag upp... SVINKALLLLLLLTTTTT!!!!! HALLÅ ELLER.... en miss i från kontraktet eller.... sätt på värmen för guds skull.... det är väl sådant vaktmästare skall syssla med och inte sova dygnet runt..,. blir vansinnig...med tanke på ocker hyran på 9000:- + el så borde ju värmen åtminstone vara påsatt,det är ju ändock vi hyresgäster som bet för elen vi brukar.... hmmmm...SORRY ,E LITE BITSIG SÅ HÄR PÅ MORGONEN... typ,nej seriöst... det e ej kul att få träningsvärk i käkarna efter att ha hackat upp värmen i lägenheten med tänderna... :) ... på schemat i dag står det
1:TVÄTTA
2.RINGA 2 ST VIKTIGA SAMTAL
3. ÅTER IGEN SKRIVA I BLOGGEN
4.EJ GLÖMMA ATT RINGA OCH GRATTA PIA PÅ HENNES DAG <3
5.GÖRA EN NY BLOMSTERKRANS
6.ÅKA TILL MIN ÄLSKADE BENGT OCH SMYCKA GRAVEN MED KRANSEN OCH GÖRA FINT.... SAKNAR HAN SÅ HIMLA MYCKET..... :(
7.ÅKA TILL STAN,SAFARI,LÖSHÅR
8.HEM OCH FÄSTA DIT MANEN MED EN LIMPISTOL :9
9.STÄDA KÖKET---- FYYY FFFF---NNNNNNNNNNN VILKEN MARDRÖM,MEN NU MÅSTE DET SKE
OCH SLUTLIGEN NUMERO 10.PLOCKA LITE HEMMA,...........SEDAN BARA SOFTA OCH TA DET LUGNT...


KOMMER GARANTERAT SPRICKA PÅ MÅNGA PUNKTER MEN MEN ...... jag har iaf antecknat och kan då ej påstå att jag glömt något.... får skylla på något annat helt enkelt om det skulle behövas #ler#


Ha det gott så hörs vi senare under dagen... nu ska lilla kaxi rastas.... CARPE DIEM.... KRAMIS MRF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0