Trist söndag...

God morgon... vaknade 07.30 i dag söndag... skulle igentligen gått på krogen i går och dansat ,något som ej händer allt för ofta,ja inte igår heller för jag satt och somnade i soffan... vaknade med ett ryck i panik över att ha missat lördagens uteliv..... som sagt jag vaknade 07.30 och dom som har öppet längst stänger kl 05.00.... så kan det gå... får helt enkelt bli en annan gång,missade garanterat inget... tycker det händer samma sak på krogen,även om jag skulle strunta i att gå ut på ca 3 år så skull schargongen på krogen se exakt likadan ut då som nu... som dokusåpan glaumor unghefär... om du ser på avs 54 säger vi så missar du 7 avsnitt... då har avsnitt nr 61 tagit ett steg närmre i väntan på den där kyssen som kommer i avsnitt 79... typ!!!! nog om det... det e söndagen den 12 sept 2010... i dag händer ej mycket mer än att slappa ,tvätta några maskiner och ringa och gratulera min storebror Johan på hans 37 års-dag.... herregud vad åren springer i väg... själv fyllde jag 34 i slutet nu på aug men det känns som om i går det va jhag fyllde 25... det va detåret jag slutade fylla år om någon frågar :)....(för alla har ej hyfs att ej fråga om en kvinnas ålder)hmmm.... SKÄRPNING !!! ja det är väl vad som komma skall den ganska mörka söndag,hoppas det spricker upp under dagen och att solen tittar fram och värmer oss i höst mörkret.... vi hörs igen senare under dagen,.,,, tills dess.... HA DEEEEEEEET GÖTT!!! CARPE DIEM!! KRAM//MALIN


Kommentarer
Postat av: Johanna <3

Gratta han från mig oxå puss haha<3

Ja du ser ju lika ung o vacker ut som alltid

2010-09-12 @ 19:30:16
URL: http://johannamalindesiree.blogg.se/
Postat av: ebba

vad gör du?:D

2010-09-12 @ 19:57:05
URL: http://ebbaalexandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0