SÖNDAG... HELA DAGEN...19/9 -2010

Hej där ... ja då va det söndag igen... sjukt vad tiden rusar i väg... har haft min minsta dotter nicole (har) i helgen,men nu ska hon till pappa igen i kväll... skola i morgon... hoppas mina andra tre små älsklingar kommer nästa helg iaf.... och lillan förstås... har ej gjort något speciellt i helgen... softat.. nicole den tokan badade i poolen i går,såg kallt ut men det va det tydligen inte.... jag har gjort hår förlängning igen ,mörkt med ljusa slingor... blev väl ganska bra tror jag men måste rättas till lite bara,jobbigt att göra det själv + att jag va svin trött.... men men det duger... håller på att sätta i hår på min grnne mia nu med... började igår kväll men vi pausade tills i dag:).... kommer bli KANOOOON..... ja som sagt inte mycket har hänt i helgen... tänkte ev åka till graven och påta lite hos min älskade Bengt lite senare och prata lite med honom.... han är saknad ,finner ej ord.... nu måste jag städa lite här.... bomb nedslag!!! kramis så länge


DAGENS ORDSPRÅK: LÄR DIG LIVETS STÖRSTA GÅTA:
                            
                                ÄLSKA
                                           GLÖMMA
                                                          &
                                                               FÖRLÅTA!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0