Mätt och trött... längtar tills i morgon...

Sitter hemma med en ny bekantskap(alltid trevligt) Lotta heter hon och är en gooo tjej... vi har precis ätit lite pasta och nu vatten melon... gott siddu...:)... har tittat på en video som min dotter johanna gjort till mig,ett bildspel rättare sagt till låten mama med kelly family,SÅÅÅÅÅ FINT!! SNYFT.... verkligen rörande.... tack fina goa hanna för den.... jätte duktigt och fint gjort <3 <3 <3...love you....

Längtar tills i morgon för då ska jag äntligen få träffa han med stort P eller va det stort G... jaja du vet vem du e.... hur som helst så vill jaag att timmarna bara ska springa i väg nu... längtar..... natti natti och dröm sött mina vänner.... over and out..... poooofffff......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0