Känner mig deppig och kluven... :(

hej där ute... har ej haft lust att skriva innan i dag.. vet ej varför...(förmodligen pga mycket) men jag är deppig i dag och känner mig kluven... jag har en klump i halsen av gråt som värker men den vill ej tillatas att släppas fri... många tankar i huvudet .... tanken som hela tiden far förbi... när skall allt elände ta slut igentligen??? varför vill en del som vet min bakgrund och dess motgångar och all som hänt mig sista året... varför vill en del se mig ännu mer knäckt... f-n skaffa er ett liv och ge f-n i att sparka på en som redan ligger... käppar i hjulet i ett i ett!!! precis som när jag känner att det vänder lite och jag får en knuff framåt av med vinden och mår oki så stoppar någon dum j-vel ut foten och fällbenet och fallet ner till marken är ett faktum återigen.... aaaaahhh... låt mig vara och sabba era eg na liv... ni vet vilka ni e.... bara dra åt helvete... så tack skönt att få av reagera sig lite.... det är piss väder och kallt... rått skulle jag vilja säga,, så det är inte så mycket att hitta på ute om man ej vill frysa i hjäl... tänkte ringa min bror nu och fråga om han har lust att köra mig fram och tillbaka till safari i stan och köpa lös hår,trött på att se ut som tant asta i huvudet nu (lr utanpå) hm.tänkte hur som helst förläng håret och ev sola solarium,det kan kanske få en att må aningen bättre... nicole kom för en timma sedan och vi skall ner till allum och kika in i zoo-äffaren i partille centrum....hon vill tydl köpa en vandrande pinne...... usch da... fast jag hade själv sådana när jag var liten.... dom rymde och min va var skogstokig... :).... nog pratat om allt och ingenting... nu ska jag fixa iordning mig och bege mig hemifrån... ha det bäst tills nästa blogg stund..:)... carpe diem

DAGENS ORDSPRÅK: Det som ej dödar,det härdar!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0