i bland är det glapp mellan raderna/inläggen-- <3

hej på er... det va ett tag sedan jag va inne och skrev,beror på mycket.... behöver ej gå in på det .... här händer inte mycket i den "LJUVA" borgen... jo en hel del men det går vi inte heller in på *hehe*... har haft en propp (tror jag iaf) det är iaf exakt samma  förlopp som förra ggn jag hade det och på exakt samma ställe i foten... och på toppen av allt så rosfeber återigen.... det gör hur J-vla ont som helst...... och nu har det börjat i andra benet med :'( .... i morgon är det fredag och min minsta dotter kommer och jag hoppas även dom andra barnen kommer denna helgen med... dom va här allihop mellan fre-lör och lör-sön stannade min äldsta dotter johanna kvar och fick då ha en kompis (sanne) som sov över.... himla rar tös måste jag tilläga... jag märkte knappt av dom... tissel tassel och massa killsnack .... härlig ålder....14 år... det va längesen... :* ...

annars e det väl lite villa upp och ner med det mesta... mycket  känslor just nu inom mig... många och tunga känslor... så det kan ju inte vara annat än en känslo explosion på gång... sedan  20 nov 2009 då min älskade pojkvän lämnade oss så tickar en bomb sakta sakta inom mig.... vågar ej ens tänka på explosionen... vågar ej tänka på hur det slutar.... tanken skrämmer mig faktiskt.... bara att hoppas att ingen oönskad kommer i min väg den dagen...

jag ska ta kontakt med en kurator snart för jag måste prata prata prata prata... om och om igen om bengan,händelsen,bilderna,mardrömmarna,sorgen,tunga tankar och ett krossat hjärta... tyvärr så saknas det bitar så hjärtat kan aldrig helt lagas....

kommer ej bli hel igen efter allt....
men har mina fina underbara barn och när jag ser på dom så får jag ny kraft... älskar er mina små snuttisar,,,,


nu ska jag gå upp och säga hej till min goa granne Daniel... önskar denna man allt gott i livet... det förtjänar han verkligen... tycker om dig vännen... glöm aldrig det!!!kramis M

ha det bra alla tills vi hörs igen.... SNART DENNA GGN.... kramisar malin



DAGENS ORDSPRÅK: bättre ett dåligt minne än dåliga minnen!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0